2009. október 12., hétfő

Ez az Én anyám!


Lorcsinak mostanában be nem áll a szája! Olyan kis drága, majd megeszem.
Tegnap este fetrengtem az ágyon, édes semmittevés!( kihasználom amíg lehet!) Evi odafeküdt mellém, átölelt, puszilgatott. Erre jön az én legkisebb csemetém, közénk dúródott, ellökte Evit és rákiáltott! " Ez az Én anyám" Evinek persze rosszul esett, összevesztek! Na hát ennyit a nyugiról, meg pihenésről! Szerintem az Én gyerkőceimnek radarjuk van. Olyan pontosan megérzik, hogy mikor szeretnék egy kicsit nyugiba lenni. És olyankor támadnak! Hol egyesével, hol együtt!
De Én így imádom Őket!!!!!!

Lorcsi már teljesen beszokott a bölcsibe, nincs sírás és már nagyon eleven.
Két hete már egyáltalán nem pisil be éjszaka sem. Olyan ügyi! Fölkel éjjel és szól hogy pisilni kell.
Most egy kicsit beteg, éjszaka köhögési rohamok jönnek rá, alig alszik valamit. Hiába kapott gyógyszert, nem igazán használt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése