2009. november 9., hétfő

Babalátogatás



A hétvégén babalátogatóban voltunk a barátnőmnél. Annyira jó volt látni egy ilyen picuri babát.
Kicsit irigykedtem is! A kezembe nyomta Ildikó és Én etettem meg. Olyan furi volt! Már teljesen el is felejtettem hogy Lorcsi is volt ilyen pinduri.
Az Én lányom persze egyből akciózott, felmászott az ágyra és rámozdult a babahordozóra. Ugyanis abban volt a picibaba. Odament és egyből elkezdte simogatni a pici fejét. Azt hittem szívinfarktust kapok, de aztán rövid időn belül beleunt, hogy nem tud vele mit kezdeni, és kiment a szobából.
Én persze órákig el tudtam volna lenni vele! Vittünk sok ajándékot nekik. Annyira jól esett vásárolni ilyen pici holmikat. De azért most rájöttem, hogy egy fiúnak nem is olyan könnyű ám rucikat venni.
Íme a fejsimogatás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése