2011. január 30., vasárnap

Csak úgy

Ez a hosszú tél nagyon, de nagyon megvisel. Türelmetlen vagyok, fázós és már ez a gipszem is kezd az agyamra menni!
Úgy érzem soha nem lesz febr. 8.
Lorcsit sem vittük oviba a héten itthon volt velem, legalább nem unatkoztam annyira.
Várjuk már nagyon a farsangot. Sikerült nagynehezen kiválasztani a jelmezt is, ami egy aranyszárnyas tündérre esett. Szerettem volna én megvarrni, de hát a kezem miatt ez nem igazán lehetséges.

Ezerrel készülünk a lakásfelújításra. Mindenkinek más az elképzelése, így pedig elég nehéz lesz megvalósítani! Először a lányok szobája lesz kész, utána a nappali és végül a hálószoba. ( azért remélem, hogy többségében az én ötleteim fognak megvalósulni)

Lorcsi mióta oviba jár, teljesen megváltozott. És szerintem nem jó irányba. Visszabeszél, türelmetlen, hisztis. Néha kiborít. Mindenkit ugráltat, kiszolgáltatja magát. Én meg vagyok az a személy, aki ugrál neki. De hát IMÁDOM és ez így van jól!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése